Klikk på dato for å melde deg på denne turen.

07.01.2012
11.02.2012
17.03.2012
22.09.2012
20.10.2012
24.11.2012

Lett
Ungdom
Oslomarka
Arrangeres av
DNT ung Oslo

INNEKLATREKURS

Er du mellom 13-26 år og har lyst til å prøve ut klatring? Bli med på innføringskurs i klatring på Klatreverket på Torshov!

kl: Utvalgte lørdager 10:00-14:00

Hvor: Klatreverket på Torshov. Hjemmesiden til klatreverket finner du her.

Pris: 400,-

Kart for å finne veien her.

Kurs info:
Her er kurset for alle som vil komme igang med klatring. Dette er et kort 4-timers kurs i klatring. Du vil få en innføring i de grunnleggende elementene i klatringen, og du vil få prøvd deg i høyden. Kurset vil gi deg en smakebit på om klatring er noe for deg, og vil også gi deg kompetanse slik at du kan komme i gang med klatring inne på egenhånd.

Tema som tas opp:

• Sikkerhet under klatring
  • Knuter og innbinding

Ta med deg lette klær til å klatre med, drikke og litt mat. Alt nødvendig klatreutstyr får du låne av oss, bortsett fra sko. Det kan du leie i hallen. Alternativt kan du benytte gode joggesko beregnet for bruk i hall.

Annet:   Når du melder deg på denne turen bekrefter du at du har lest og aksepterer vilkårene som er beskrevet i:

generelle vilkår fellesturer.

SYKDOM OG SPESIELLE BEHOV: Deltagere med spesielle sykdommer eller behov for spesiell oppfølging plikter å ta kontakt med administrasjonen ved påmelding. Dette for at vi skal kunne vurdere om turen passer og om vår turleder kan håndtere dette.

Medlemskap:  For å delta på tur med DNT Oslo og Omegn kreves det medlemskap. Dersom du eller noen i ditt reisefølge ikke er medlem allerede kan dette ordnes raskt og enkelt på denne linken:

Bli medlem i DNT