Klikk på dato for å melde deg på denne turen.

16.04.2012 - 20.04.2012

Skarvheimen

Senior vårtur til Geiterygghytta

1930/12

Skarvheimen er for mange det beste fjellområdet for fjellskigåing! Her er det topper, breer, daler, garantert snø, dyreliv og flotte hytter. Geiterygghytta og området rundt ligger midt i herligheten som blir deres turområde disse aprildagene! Bestyrer, Jan, er lommekjent i Skarvheimen og har flere, gode turtips. I tillegg deler han gjerne opplevelser og snurrige historier med dere en kveld.

Tilsvarer middels vanskelig tur

- Seniortur i vinterfjellet.

- Flotte dagsturer med ulik lengde

- 4 netter på den betjente hytta Geiterygghytta

Geiterygghytta

PROGRAM

Dag1 Ankomst Geiterygghytta: Oppmøte på plattformen på Bussterminalen 20 minutter før avreise. Se på monitor for plattform. Avreise med egen buss kl 09.00 til Geiteryggtunnellen vest. Videre på ski (5 km) til Geiterygghytta (1224 moh), ankomst ca kl 17.00. Middag ved ankomst.
Dag 2-4

Dagsturer ut fra Geiterygghytta:
Flotte tilrettelagte dagsturer, der turlederne vil ta hensyn til deltagerne og lede turer med ulik lengde. Korte, rolige turer for de som liker det og litt lengre turer for de som ønsker litt mer utfordring.

Dag5 Hjemreise, Oslo
På ski fra Geiterygghytta ca kl 10.00 til Geiteryggtunnellen vest. Videre med egen buss kl 12.00, ankomst Oslo Bussterminal kl 18.00.

Medlemmer Kr. 5400.- fra/til Oslo
Ikke-medlemmer Kr. 6000,- fra/til Oslo

Medlemmer kr. 4400,- - fra/til Veoli
Ikke-medlemmer kr. 5000,- fra/til Veoli

Turpakken inkluderer: Overnatting, turleder, alle måltider (frokost, niste/termos,  tre-retters middag) med unntak av: Første dag kun middag, siste dag kun frokost + niste/termos.

Annet

Bagasjetransport. Sengetøy/håndkle inkludert. Ta med matpakke til reisedagen.

Kart Turkart Skarvheimen, 1:50'000. Kart kan kjøpes i vår Turinformasjon eller på Nettbutikken.

Se vår pakkeliste vinter

Generell informasjon

Når du melder deg på denne turen bekrefter du at du har lest og aksepterer vilkårene som er beskrevet i generelle vilkår fellesturer. Se også viktig informasjon vinter

Medlemskap
Det er mange fordeler ved å være medlem i DNT - bli medlem! Dersom du ønsker det kan du ordne det raskt og enkelt på denne linken: Bli medlem i DNT

Kontaktinformasjon
Skulle det være spørsmål angående turen, kart eller om utstyr, anbefaler vi å ta kontakt med vår turinformasjon på 22 82 28 22 mandag til fredag mellom 08.30 - 16.00 eller på e-post: turinfo@dntoslo.no.